Magic the Gathering
Magic the Gathering2920 medlemmer 1 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
GENERELT hjælp mig med at identificere ... Hej! Ny person til magic, har ...
Proxy Deck før køb
Senest læste indlæg: 13:11:39, 13/4 -24. læst 1952 gange.
mikejezz
MEDLEM
Hillerød kommune
@dam s. 15/6 -11

9 emner
30 svar

Proxy Deck før køb 12:06:59, 21/7 -14  
Jeg har spillet Magic i et par år, da jeg finder det hyggeligt med mine buddies.

Jeg er en "trial and error" type, der laver sjove deck og går ikke efter crazy OP deck sammensætninger. Derfor har jeg også lært på den hårde måde, at det kan være dyrt at købe kort, man alligevel ikke ønsker at bruge da sammensætningen af decket ikke fungerer ligeså godt som hensigten var.

Derfor kunne jeg tænke mig at proxy mod mine buddies før jeg går ud og køber kort, da jeg er lidt træt af at betale pæne summer for kort jeg ikke bruger i sidste ende da det ikke fungerer i mit deck.

Jeg har fundet en fin side til at kunne lave proxy kort, derimod mangler jeg en printer.

Da jeg alligevel skal bruge en printer til mange andre ting, kan jeg ligeså godt anskaffe mig en der også kan bruges til proxy. Hvilke type printer vil i anbefale?

Jeg har kigget på for eksempel
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/printer-og-scanner/HPDJ3520/hp-deskjet-3520-tradlos-alt-i-en-blakprinter

, men hvis i har andre forslag er i velkomne - helst gerne i samme prisleje.

Jeg håber ikke jeg bryder nogle regler. Jeg opfordrer ikke til Proxy, og jeg har i sinde at købe kort efter at have proxiet og fundet ud af om mit deck virker eller ej.

Opdateret: 12:07:28, 21/7 -14

SKIFT TRÅD TIL


 
  Bliv fri for reklamen? Bliv Gullmedlem!