Magic the Gathering
Magic the Gathering2920 medlemmer 0 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
REGELSPøRGSMåL Jarad, Golgari Lich Lord og Ar ...
Begynder spørgsmål omkring Planeswalker
Senest læste indlæg: 13:46:01, 22/5 -24. læst 2397 gange.
Currahee
MEDLEM
Hedensted kommune
@dam s. 31/8 -20

2 emner
1 svar

Begynder spørgsmål omkring Planeswalker 11:38:26, 31/8 -20  
Hej Alle,

Håber I kan svare på mit begynderspørgsmål omkring Planeswalker :-)

Kan man redirecte damage som Player over til ens Planeswalker og dermed bruge ham som "skjold"

Jeg har f.eks. Arlinn, Voice of the Pack, som har 7 loyality points og kun en ability (-2 - Create a 2/ green Wolf Token")

Når den har brugt de 6 point, kan man jo ligeså godt ofre den.

Beakid

Simic
ADMIN
REDAKTøR
MODERATOR
GULDMEDLEM
Lyckeby
@dam s. 3/2 -01

621 emner
10807 svar

1. Hej! Nej, det kan du inte g... 13:23:41, 31/8 -20  
Hej!

Nej, det kan du inte göra - den som attackerar väljer om den vill anfalla dig eller en av dina planeswalkers. Samma sak om de spelar t.ex. Shock - den som castar Shock väljer target.
 
Strätz!
Opdateret: 13:24:01, 31/8 -20
Currahee
MEDLEM
Hedensted kommune
@dam s. 31/8 -20

2 emner
1 svar

2. Så der er ingen mulighed for a... 13:46:05, 31/8 -20  
Så der er ingen mulighed for at fjerne ens egen Planewalker., så man eventuelt kan få en anden Planeswalker ind med samme navn
Beakid

Simic
ADMIN
REDAKTøR
MODERATOR
GULDMEDLEM
Lyckeby
@dam s. 3/2 -01

621 emner
10807 svar

3. Du kan spela en Planeswalker m... 21:08:31, 31/8 -20  
Currahee skrev 13:46, 31/8 -20 Så der er ingen mulighed for at fjerne ens egen Planewalker., så man eventuelt kan få en anden Planeswalker ind med samme navn

Du kan spela en Planeswalker med samma namn och välja att behålla den du precis spelade (den andra går då i graveyard).
 
Strätz!
JannickGB
MEDLEM
Københavns kommune
@dam s. 22/2 -23

0 emner
1 svar

4. Legendary reglen dikterer, at ... 14:27:03, 23/2 -23  
Legendary reglen dikterer, at såfremt du caster og resolver en legendary permanent med 'præcis' samme navn, som 'du' allerede kontrollerer på bordet, så går den eksisterende legendary permanent i graven når den nye permanent resolver (Din modstander kan sagtens have samme legendary permanent i spil, jeres legendaries er uafhængige af hinanden).

Ergo kan du caste en Planeswalker med præcis samme navn, for at erstatte den eksisterende.

Du kan dog i teorien godt have to ens planeswalker karakterer på bordet, så længe de har forskellige navne - fx "Gideon Jura" + "Gideon of the trials".

Feel free to correct me if im wrong.

Opdateret: 14:28:20, 23/2 -23
SKIFT TRÅD TIL


 
  Bliv fri for reklamen? Bliv Gullmedlem!