Magic the Gathering
Magic the Gathering2861 medlemmer 1 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
REGELSPøRGSMåL Spørgsmål om forskel på komma ...
Jarad, Golgari Lich Lord og Archfiend of Despair
Senest læste indlæg: 05:39:24, 4/7 -20. læst 298 gange.
SlinmerB
NYTILKOMMEN
Århus kommune
@dam s. 18/9 -19

1 emner
0 svar

Jarad, Golgari Lich Lord og Archfiend of Despair 20:54:09, 18/9 -19  
(Billeder af kort vedhæftet)
Jarad, Golgari Lich Lord har følgende activated ability:

(1)(B)(G): Sacrifice another creature: Each opponent loses life equal to the sacrificed creature's power.


Hvis jeg har Jarad på bordet og aktivere denne activated ability på, lad os sige et 10 power creature.

Dette gør, at alle mine modstandere loses 10 life.

...Hvis jeg så samtidig har Archfiend of Despair på bordet, som har følgende triggered ability:

At the beginning of each end step, each opponent loses life equal to the life that player lost this turn. (Damage causes loss of life.)

(Lad os sige, at jeg aktiverede Jarad i en modstanders tur)

Hvordan synergerer disse to abilities? Er det overhoved muligt?

...Giver dette så 10 ekstra til resten? eller endnu bedre gælder alle får 10 i skade for hver en modstander? :D (den er næsten for godt til at være sandt)

Tak for dit svar!

Vedhæftet fil Combo.jpg
(173 kb, loaded 54 ggr.)


Drago præsenterer en smagsprøve fra sin guld-VIPed auktion
Månadsauktion #34
22 dage tilbage
Få VIP Guld til din auktion for at få dine auktionskort vist her.

SKIFT TRÅD TIL