Magic the Gathering
Magic the Gathering2814 medlemmer 5 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
REGELSPøRGSMåL Spørgsmål om forskel på komma ... Spørgsmål fra dumme lille mig: ...
Loam Dweller + Kodama's Reach ? hjælp
Senest læste indlæg: 10:00:02, 25/5 -19. læst 4017 gange.
Thyge
MEDLEM
Københavns kommune
@dam s. 15/11 -11

16 emner
11 svar

Loam Dweller + Kodama's Reach ? hjælp 17:35:45, 11/6 -14  
Hey alle!

Hvis jeg i tur 2 smider og Loam Dweller og i tur 3 smider Kodama's Reach, får jeg så lov til at fetche 1 land og smide i spil OG får jeg også lov til at smide det andet land jeg har fetchet op på hånden i spil?

Eller skal landet være på hånden før man smider Kodama's Reach?

mvh Thyge

Patrizzo
FSVM - REVISOR
Tårnby kommune
@dam s. 21/5 -11

42 emner
814 svar

1. Du måste ha landet på handen. ... 18:14:13, 11/6 -14  
Du måste ha landet på handen. Loam Dweller skapar en trigger när du spelar Kodama's Reach. Den triggern resolvar innan Kodama's Reach resolvar.
 
Amat, ergo sum

Kiss me I'm Irish
Opdateret: 09:35:30, 12/6 -14
Thyge
MEDLEM
Københavns kommune
@dam s. 15/11 -11

16 emner
11 svar

2. Tackar! jeg tænkte nok det ... 23:57:00, 11/6 -14  
Tackar!

jeg tænkte nok det var sådan det ville foregå, men tak for clarification!

mvh Thyge



SKIFT TRÅD TIL


 
  Bliv fri for reklamen? Bliv Gullmedlem!