Magic the Gathering
Magic the Gathering2920 medlemmer 0 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
GENERELT Søger spillere i KBH... Folk søges til Magic-hygge i Å ...
Søger nogen at spille med på Vestegnen (er selv fra Hvidovre)
Senest læste indlæg: 21:29:34, 20/4 -24. læst 2133 gange.
40crew
MEDLEM
Bröndby kommune
@dam s. 1/10 -15

1 emner
1 svar

Søger nogen at spille med på Vestegnen (er selv fra Hvidovre) 08:05:58, 7/3 -16  
Hej rødder

Jeg spiller en smule mtg med min kone, men ellers foregår det mest online på mtgo, da det ikke forstyrrer husfreden når jeg vinder for meget der :P

Har forsøgt uden alt for meget held at få nogle af vennerne til at spille, men det fanger ikke helt.

Så det jeg leder efter, er en eller flere der har lyst til at mødes en gang eller to, om måneden, i et par timer om aftenen, for at spille.
Jeg har en 360 korts cube, der trænger til en kærlig hånd, duel decks (anthem) og en bunke junk. Så det er hverken modern eller standard GP træningssessioner eller noget, men mere på et hyggeligt plan.

Jeg er for nyligt begyndt at spille EDH på mtgo, og det er et super fedt format, så det er jeg klart interesseret i at starte på i pap også.
Grundet konens arbejdstider og en lille søn, skal vi nok helst spille hos mig i Hvidovre, og vi kan altid aftale tidspunkter hvis det har interesse, men mit forslag er en hverdagsaften fra ca 1930-20.00 til 22-23'ish.

Om mig selv: Er 30 år, rimelig casual i min tilgang til magic og det er vigtigere for mig at spille end det er at vinde.

Der er størst chance for at få fat på mig via min email adresse.

mvh Kasper

Opdateret: 08:06:30, 7/3 -16

fristeen81
MEDLEM
Bramsnæs kommune
@dam s. 2/7 -16

0 emner
3 svar

1. Hejsa mit navn er søren jeg er... 20:17:56, 2/7 -16  
Hejsa mit navn er søren jeg er 34 og blev glad for magic for ca 4 år siden jeg vil rigtig gerne spille noget magic sammen med dig bor selv i køge...
moonlight
MEDLEM
Ringsted kommune
@dam s. 13/10 -16

0 emner
1 svar

2. Hej, hvis der stadig er stemni... 16:29:06, 13/10 -16  
Hej, hvis der stadig er stemning for dette er jeg også frisk, jeg er 33 og har ikke spillet Magic i 10 års tid, men er begyndt at spille lidt på pc, jeg tænker det kunne være super hyggeligt at finde et gammelt deck frem og spille lidt igen..
fristeen81
MEDLEM
Bramsnæs kommune
@dam s. 2/7 -16

0 emner
3 svar

3. Det lyder da cool jeg er frisk... 01:17:58, 13/11 -16  
Det lyder da cool jeg er frisk på at spille noget magic sammen hvad siger du til det...
SKIFT TRÅD TIL


 
  Outlaws of Thunder Junction Bliv fri for reklamen? Bliv Gullmedlem!