Magic the Gathering
Magic the Gathering2920 medlemmer 0 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
DISKUSSION AF ENKELTKORT Phyrexian Vatmother ...
Nephalia Seakite vs. Breaching Hippocamp
Senest læste indlæg: 07:39:37, 16/4 -24. læst 4320 gange.
ZBRMusic
MEDLEM
Greve kommune
@dam s. 30/9 -13

2 emner
2 svar

Nephalia Seakite vs. Breaching Hippocamp 12:51:54, 10/10 -13  
Det kan godt være denne tråd skal flyttes til en anden kategori. Beklager, hvis den er fejlplaceret.

Jeg sidder og kigger på de to kort Nephalia Seakite og Breaching Hippocamp, som begge har samme CMC og har flash. Jeg syntes dog det er svært umiddelbart at vurdere hvilket der vil se mest spil, da de begge er grundlæggende ens, men har hver deres evne.

Derfor vil jeg gerne høre jer om, hvilket i ville inkludere i et deck og hvorfor/hvorfor ikke.

Kran
FANTASY KING
ADMIN
REDAKTøR
Odense kommune
@dam s. 29/4 -08

17 emner
205 svar

1. Well ingen af dem kan komme ti... 14:42:04, 13/10 -13  
Well ingen af dem kan komme til at se spil i andet end limited, for de er for dyre til at være gode nok til andre formater. Hvis vi skal sammenlignede dem i limited, så er forskellen primært flying vs. untap abilitien.

Flying vil altid være godt, og 3 toughness er meget bedre end 2 toughness, når vi prøver på at ambushe noget, så umiddelbart kan jeg bedst lide Seakite - medmindre man er UG, hvor Hippocamp er rigtig god.

Det er også meget formatafhængigt, for jeg spiller altid Seakite i mine blå decks i M14 - mens jeg kun spiller hippocamp, hvis mit deck specifikt vil have dem, og det er ret sjældent.
 
Captain of TYFLMGF - Danmarks bedste Magic Online klan.
SKIFT TRÅD TIL


 
  Bliv fri for reklamen? Bliv Gullmedlem!