Magic the Gathering
Magic the Gathering2920 medlemmer 0 online

Brugernavn:

Password:


Bliv medlem
Glemt password?

Søg DanskMagic
Søg kort:

Søg medlem:

Søg by:
Søg i forummet:

Søg regler:

Søg deck:
FORUMMET Start | Nye indlæg | Søg | Private boards  
COMBOS Den sygeste grønne combo ...
R/G Infect turn 2 win
Senest læste indlæg: 22:26:54, 13/4 -24. læst 2884 gange.
Aarhg
MEDLEM
@dam s. 8/5 -11

6 emner
13 svar

R/G Infect turn 2 win 13:03:14, 9/6 -11  
Hey folkens!

Jeg var igang med at rode lidt med en idé til et rødt/grønt infect deck, da jeg pludselig opdagede en turn 2 win combo, som jeg lige syntes jeg skulle skrive herinde:

1. tur: Smid et Forest og en Glistener Elf.
2. tur: Smid et Mountain og brug så en Invigorate, en Assault Strobe og en Unnatural PredationGlistener Elf og angrib. Win!

Ville det være noget, der kunne fungere i et deck?
Det smarte ved at man også spiller en Unnatural Predation, er at en eventuel blocker med op til 2 toughness, ikke ville være noget problem, da Glistener Elf også får trample.



Peace - Aarhg
 
Kan i lugte tærte?

Urmezawa
MEDLEM
Københavns kommune
@dam s. 15/7 -08

2 emner
92 svar

#10 PT Points Yearly
#14 PWP Seasonal
#20 PWP Yearly

1. Ja du kan vinde men chancen fo... 15:18:17, 9/6 -11  
Ja du kan vinde men chancen for at trække de præcise kort på din start hånd er ret lille. Så du vil måske kunne lave 15-20% wins på dette. Og det er selfølgelig sjovt nok.
Men så resten af tiden skal dit deck kunne vinde uden "magical christmas land"
Og hvis du evt. så sidder med en hånd kun med pump og assault strobe. Så kan dit deck ingen ting.
Samtidigt vil en enkelt lightning bolt / dismember eller andre removals ruinerer din dag.
Eller en counterspell som mental mistep eller force of will hvis vi skal gå helt oldschool.

TLDR; Konklusion = Nej
 
Starcraft for national sport i dk!
Jakob
REDAKTøR
MODERATOR
Kolding kommune
@dam s. 24/9 -06

64 emner
785 svar

2. Decket er faktisk næsten godt ... 17:57:32, 9/6 -11  
Decket er faktisk næsten godt nok i block, som jeg har spillet MEGET. Det handler jo om ikke at vade direkte ind i deres removal spells, og kun spille pump, når de engang imellem er nødt til at tappe ud. Tur 2 kills er af samme grund yderst sjældne, men decket kan vinde out of nowhere, hvis man sandbagger en masse pump til et alpha strike senere i spillet.

I block er det muligt.
I andre formater tror jeg ikke, selv om Vines of Vastwood og Invigorate er gode kort til sådan et deck :-)
 
-------------------
Captain Obvious you will be missed.
SKIFT TRÅD TIL


 
  Bliv fri for reklamen? Bliv Gullmedlem!